Hisarcık Kaymakamı Muhammet Samet Bahar, Pençe Kilit Harekatında yaralanan Piyade Sözleşmeli Onbaşı Raşit Peker ve ailesine geçmiş olsun ziyaretinde bulundu.
Kaymakam Muhammet Samet Bahar, İlçe Emniyet Amiri Ayhan Istık, İlçe Jandarma Komutanı Alperen Korkut ve SYDV Müdürü Nurcan Uçar ile birlikte geçtiğimiz günlerde Pençe Kilit Harekatında yaralanan ve Gülhane Askeri Tıp Akademisinde (GATA) gördüğü tedavinin ardından ilçeye bağlı Kızılçukur köyündeki evinde istirahat eden Piyade Sözleşmeli Onbaşı Raşit Peker ve ailesini ziyaret ederek geçmiş olsun dileklerini iletti.
Raşit Peker’in babası İsmail Peker’le bir süre sohbet eden Kaymakam Bahar, Raşit’in sağlık durumu hakkında bilgi aldı ve Kaymakamlık olarak her zaman yanlarında olduklarını belirtti. – KÜTAHYA
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
20 Haziran 2026SPOR
20 Haziran 2026GÜNDEM
20 Haziran 2026SPOR
20 Haziran 2026SPOR
20 Haziran 2026GÜNDEM
20 Haziran 2026GÜNDEM
20 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
8086 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5031 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5017 kez okundu
4
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
3102 kez okundu
5
Putin’den Ermenistan’ı yıkan açıklama: Karabağ Azerbaycan’ın ayrılmaz bir parçasıdır!
2138 kez okundu