BEŞİKTAŞ’ta Sinan Erdem Spor Salonu’nda gerçekleştirilen olağanüstü seçimli genel kurul toplantısında oy verme işlemi başladı.
Beşiktaş Kulübü Olağanüstü Seçimli Genel Kurulu Toplantısı, Sinan Erdem Spor Salonu’nda gerçekleştiriliyor. Başkan adayları Serdal Adalı ve Hüseyin Yücel’in konuşmalarının ardından üyeler oylarını kullanmaya başladı. Yaklaşık 29 bin üyenin oy kullanma hakkının bulunduğu siyah-beyazlı kulüpte, Hüseyin Yücel için mavi, Serdal Adalı için ise beyaz oy pusulası kullanılacak. Oy kullanma işlemi saat 17.00’de sona erecek. Seçilen aday, siyah-beyazlı kulübün 36’ncı başkanı olacak.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
20 Haziran 2026SPOR
20 Haziran 2026GÜNDEM
20 Haziran 2026SPOR
20 Haziran 2026SPOR
20 Haziran 2026GÜNDEM
20 Haziran 2026GÜNDEM
20 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
8086 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5031 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5017 kez okundu
4
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
3102 kez okundu
5
Putin’den Ermenistan’ı yıkan açıklama: Karabağ Azerbaycan’ın ayrılmaz bir parçasıdır!
2138 kez okundu