BEŞİKTAŞ’ta Sinan Erdem Spor Salonu’nda gerçekleştirilen olağanüstü seçimli genel kurul toplantısında oy verme işlemi başladı.
Beşiktaş Kulübü Olağanüstü Seçimli Genel Kurulu Toplantısı, Sinan Erdem Spor Salonu’nda gerçekleştiriliyor. Başkan adayları Serdal Adalı ve Hüseyin Yücel’in konuşmalarının ardından üyeler oylarını kullanmaya başladı. Yaklaşık 29 bin üyenin oy kullanma hakkının bulunduğu siyah-beyazlı kulüpte, Hüseyin Yücel için mavi, Serdal Adalı için ise beyaz oy pusulası kullanılacak. Oy kullanma işlemi saat 17.00’de sona erecek. Seçilen aday, siyah-beyazlı kulübün 36’ncı başkanı olacak.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
07 Haziran 2026SPOR
07 Haziran 2026GÜNDEM
07 Haziran 2026SPOR
07 Haziran 2026SPOR
07 Haziran 2026GÜNDEM
07 Haziran 2026GÜNDEM
07 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
8082 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5027 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5013 kez okundu
4
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
3098 kez okundu
5
Putin’den Ermenistan’ı yıkan açıklama: Karabağ Azerbaycan’ın ayrılmaz bir parçasıdır!
2135 kez okundu