Türkiye Görme Engelliler Federasyonu’nun 2024 yılı faaliyet programı çerçevesinde düzenlenen Futsal 2. Lig müsabakaları Afyonkarahisar’da başladı.
350 sporcunun katılımıyla Çiğiltepe ve Tınaztepe Spor Salonlarında gerçekleşen müsabakalar, 20 Ağustos’a kadar devam edecek. Etkinlik çerçevesinde Afyonkarahisar Gençlik ve Spor İl Müdürü İsmail Hakkı Kasapoğlu, organizasyonun hem sporcular hem de Afyonkarahisar için taşıdığı önemi vurgulayan açıklamalarda bulundu.
Müsabakaların başlamasıyla birlikte sporcular, kıyasıya bir mücadeleye girişti. 2. Lig’de mücadele eden takımlar, üstün performanslarıyla dikkat çekti. Bu yıl, Türkiye’nin çeşitli illerinden gelen 350 görme engelli sporcu, futsalın verdiği heyecanı doyasıya yaşarken, turnuvanın dostluk ve fair-play ruhu içerisinde geçmesi hedefleniyor.
Afyonkarahisar Gençlik ve Spor İl Müdürü İsmail Hakkı Kasapoğlu, müsabakaların başlamasıyla ilgili yaptığı açıklamada, bu organizasyonun Afyonkarahisar için büyük bir onur kaynağı olduğunu belirtti. – AFYONKARAHİSAR
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
17 Haziran 2026SPOR
17 Haziran 2026GÜNDEM
17 Haziran 2026SPOR
17 Haziran 2026SPOR
17 Haziran 2026GÜNDEM
17 Haziran 2026GÜNDEM
17 Haziran 2026
1
26 Şubat Bugün Hangi Maçlar Var? Trabzonspor Çaykur Rizespor Maçı Hangi Kanalda? İşte 26 Şubat Günün Maçları
1186 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1161 kez okundu
3
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
745 kez okundu
4
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
744 kez okundu
5
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
724 kez okundu