TEKİRDAĞ’da uyuşturucu kullanımını engellemek için İstanbul’dan getirilen ‘Narko TIR’ ile aralarında öğrencilerin de bulunduğu yaklaşık 20 bin kişi bilgilendirildi.
Tekirdağ Emniyet Müdürlüğü’nün İstanbul Emniyet Müdürlüğü’nden getirdiği Narko TIR’ Süleymanpaşa, Çorlu, Çerkezköy ve Kapaklı ilçelerinde vatandaşların ziyaretine açıldı. Aralarında öğrencilerin de bulunduğu yaklaşık 20 bin kişiye Narko TIR’da uyuşturucuyla yapılan mücadele anlatıldı, bağımlılıkla ilgili bilgilendirilmede bulunuldu.
İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Şube Müdürlüğü’nde görevli polis memuru Mehmet Özdoğan, pazartesi gününden bu yana Narko TIR ile vatandaşları bilgilendirdiklerini söyledi. Namık Kemal Üniversitesi öğrencilerini de bilgilendirdiklerini belirten Özdoğan, “Vatandaşlarımıza uyuşturucu maddelerin zararlarını, alışkanlıkların neler getirdiği ve korunma yöntemleri hakkında bilgiler aktardık. Bunun yanında ‘En İyi Narkotik Polisi Anne’ ve ‘NARVAS’ yazılımı ile ilgili vatandaşlarımıza bilgiler verdik. Bugün bilgilendirmemizin son günü. Önümüzdeki dönemlerde TIR’a yeniden ilimize getirerek, uyuşturucu maddenin zararları hakkındaki farkındalığı artırmaya devam edeceğiz” dedi.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
8086 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5031 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5017 kez okundu
4
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
3102 kez okundu
5
Putin’den Ermenistan’ı yıkan açıklama: Karabağ Azerbaycan’ın ayrılmaz bir parçasıdır!
2138 kez okundu